Sjuklingar

2010-12-16 @ 07:18:43 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

Då sitter vi här då, jag och tösan. Två sjuklingar. Tösan har fortfarande feber och min förkylning har börjat blomstra. Jag antar att full blomning uppnås imorgon eller på ett par dagar.
Tösans feber är rätt mild. Man märker den inte genom att se på henne. Hon går omkring och leker som vanligt. Min röst gör ont, min hals gör ont, min näsa gör ont, min kropp gör ont och så vidare. Det är alltså ingen vidare kombination.

 


Hoppas vi blir friska snart. Jag hade ju vela ha över folk på adventsfika till helgen!

 

 


Kommentarer

Postat av: Milja

synd håppas att nu blir friska snart :(

2010-12-16 @ 12:10:35
URL: http://miljja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback