Alla hjärtans dag

2010-02-15 @ 20:20:15 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Gårdagen blev faktiskt riktigt fin. Jag och Bobo fixade middagen efter att tösan lagt sig. Hade ju egentligen planerat att Bobo också skulle sova när vi började med vår romantiska middag men bara för det så var han inte ett dugg trött!
Vi dukade fint med levande ljust, vin och spotify fick spela romantisk bakgrundsmusik. Mysfaktorn var riktigt hög.



Efter middagen trodde jag att Bobo äntligen skulle somna men icke. Han skulle också se film med oss. Vilket han självklart fick göra. Och som alltid när vi ser film så fick vi pausa mitt i för att göra kvällsgröt och natta Bobo.
Efter filmen fick jag massage av finaste goben. Han ville massera mig mer men jag var för trött! Så blir det när man stiger upp före halv sex och är själv med kidsen hela dagen :)


Fler bilder finns på pix




Kommentarer

Postat av: Elin

Ni är det gulligaste "paret" jag känner :)

2010-02-16 @ 14:02:01
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Postat av: Emelie

Haha, ja, men vi har ju varandra också ;)



Och er alla hjärtans dag var lite mysigare än vår! Vd fint ni hade det! Och lite massage hade inte jag tackat nej till... men min karl och jag somnade utpumpade efter en fullspäckad dag ;P

2010-02-16 @ 17:18:02
URL: http://yoem.blogg.se/

Postat av: Bela

Vad mysigt!



Jag ska kanske till Sthlm helgen som Livs födelsedagskalas är, men jag svippar gärna förbi om jag inte åker. Kan ju höra utav mig :)

2010-02-17 @ 12:24:27
URL: http://belah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback