burkmat

2010-02-07 @ 17:57:31 Permalink att vara mamma Kommentarer (2) Trackbacks ()

Idag har vi haft ”burkmats” premiär.
Eftersom vi åkte till mammsen så tyckte jag att de var lättare att bara köpa med sig några burkar åt bobo. Idag finns det ju rätt bra utbud och en hel del ekologisk barnmat. När tösan var lite körde vi nästan alltid på Hipp. Maten är ekologisk och det finns en hel del vegetariska rätter att välja på.

 

Bobo åt, men verkade inte allt för intresserad. Och det är nog bra. Jag vill ju inte att han ska börja rata min hemlagade mat bara för att han fått smaka mat på burk :)

 


Kommentarer

Postat av: Josse

Ja burkmat är ju enkelt och bra när man ska iväg någonstans, och finns ju som du säger mkt ekologiskt! Frida har ännu inte smakat mat från burk, hon mumsar snällt i sig min hemlagade hihi..

2010-02-07 @ 20:00:12
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Postat av: Emelie

Haha, tösan gillade inte filmen lika bra som du då med andra ord ;) Jag diggade den enormt!

2010-02-07 @ 21:49:27
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback