Det har gått fort

2010-02-05 @ 15:16:13 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Den här förmiddagen har gått fort. Morgonen såg ut som den brukar. Klä på tösan, gulla med bobo och plocka undan en massa leksaker.
Idag tog goben bilen när han skulle föra tösan till fsk. Dels för att det var över 20 minus och dels för att han hade lite andra ärenden. Efter att goben och tösan åkt tog jag bobo i sjalen, slog igång Frank Sinatra och sedan gjorde vi bananplättar (mellis till kidsen). Mitt i stekandet kom goben och Erik. De satt och drack kaffe och hade trevligt medan jag slavade på i köket och lagade en massa barnmat. Tre timmar tror jag det tog, allt som allt. Men nu är EN HEL hylla i frysen fylld med puréer! Allt klart. Bara att ta ut ur frysen och värma. Smidigt.

Efter matlagningen blev det en lite sväng på crosstrainerna och sedan hämtade jag hem tösan. Och nu sitter jag här. Rätt trött faktiskt. Måste nog slå igång lite kaffe.

 


När tösan är hemma så brukar hon hjälpa till med matlagningen :)

 

Goben ska iväg till backen på något tag. Är det någon som vill komma och hålla mig och barnen sällskap?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback