Fredag

2010-02-12 @ 09:59:34 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Ny dag. Fredag till och med. Tösan är på fsk och jag är själv hemma med bobo. Goben har åkte iväg till arbetsförmedlingen och sedan skulle han hem till sin bror och vila där hela dagen och kvällen. Hoppas han blir bättre snart.

Vad ska vi hitta på idag då?
Ska nog försöka se klart en film som vi började se igår, men inte orkade se klart. Ja, jag känner mig ganska gammal!
Sen blir det väl plocka och fixa och dona som vanligt.
Kanske kokar jag lite kaffe om någon skulle våga trottsa kylan och svänga förbi här?


Snön är kul men kylan klarar jag mig utan!

Kommentarer

Postat av: Nyfiken

Hejsan ! När ska du börja jobba, har du planer på att jobba eller plugga, vad sku du isf plugga eller vars skulle du vilja jobba. ? Jobbar din karl något ? Tänkte hur klarar ni av ekonomin ? Måste ju vara ganska jobbigt när ni är en stor familj och inte har fast inkomst ? planer på mer barn eller är ni nöjda med en av varje :)?

2010-02-12 @ 11:18:18
URL: http://Nyfike

Postat av: Anonym

Hejsan ! När ska du börja jobba, har du planer på att jobba eller plugga, vad sku du isf plugga eller vars skulle du vilja jobba. ? Jobbar din karl något ? Tänkte hur klarar ni av ekonomin ? Måste ju vara ganska jobbigt när ni är en stor familj och inte har fast inkomst ? planer på mer barn eller är ni nöjda med en av varje :)?

2010-02-12 @ 11:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback