min klant till karl

2010-02-11 @ 11:14:28 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

För någon dag sedan gick min klant till karl och slog svanskotan riktigt ordentligt när han åkte bräda. Nu har han haft ont i så pass många dagar så jag har försökt få honom att ringa doktorn men de vägrar han ju, karl som han är. suck.
Plan B var att skicka iväg honom hemifrån så han får vila ordentligt. Så nu har han åkt iväg till sin bror och kommer vara där hela dagen och kvällen.

så jag och ungaran är själva hemma. Någon som kommer och håller oss sällskap?


Bäst att sitta ner så man inet slår sig ;)
Love

Kommentarer

Postat av: Elin

Ok, vi kommer!

2010-02-11 @ 11:26:06
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback