dagens lista

2010-01-10 @ 06:59:23 Permalink dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()

Dagens lista

 

Frukost: kaffe och kladdmuffins (ja ja jag vet, säg inget)
Dagens Outfit: pyjamaströja och adidasbyxor
Humör: helt ok med tanke påa tt de vart god morgon före 06
Gjort: stigit upp med bobo och tösan. Ja och så har jag ju gjort kaffe också!
Planer: fixa frukost åt tösan, slå igång en tvättmaskin, tvinga hit tarja så jag får höra de senaste och hoppas på varmare väder
Lunch: får se, kanske steker goben plättar? Fast då måste jag göra någonting anata till tösan, hon gillar inte plättar
Läser: samma som förra gången
Bästa: ungarna är så fina
Middag: vi får se
Barn: Bobo vakna tidigt och nu sover han inge. Tösan har vaknat väldigt mkt inatt men nu verkar hon pigg och gla :D
Väder: under 20 minus
TV-program: barnkanalen går varm
Tänkvärda: de kanske inte var du som startade ryktet, men de är fan lik illa att sprida vidare de!
Kom-i-håg: alldeles för mkt, som vanligt.


Kommentarer

Postat av: Jenny

Måste höra med dig om ni har kallt i eran lägenhet?

Tänkte när ni oxå bor på hörnet å längst ner.

Vi har jätte kallt golv i vardagsrummet och i sovrummet. I sovrummet går det inte att stå utan strumpor, då får man ont i benen. T o m rullgardinen isar där högst upp på fönstret vart den där ventilgrejen är.

Tur det är gratis el..värmefläkten går för fullt i vardagsrummet :)

2010-01-10 @ 07:50:19
URL: http://adriansmamma.blogspot.com

Postat av: Elin

Heeej-baberiba! Jag sitter på jobbet, har börjat kl 7 imorse, slutar kl 14. Vad händer själv? Kika förbi sen vetja! Vi drar iväg på onsdag. Skulle ju behöva styra ett kaffe-rep innan det och "catcha-up". Jobbar imorn och på tis.

2010-01-10 @ 08:55:34
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback