God morgon tisdag!

2010-01-12 @ 07:50:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon tisdag

jaha. Idag vart det tisdag den 12:e januari. Planen för tisdag den 12:e januari ser väl ut så här:

Städdag:
tisdagar ska föreställa städdagar. Dammsuga, skura och dammtorka. Av någon konstig anledning brukar det ”!glömmas bort” eller inte ”hinnas med”. Märkligt. Mycket märkligt.

Gårdagen tvätt:
Eftersom jag var borta hela förmiddagen igår så blev jag lite sen med tvätten. Så jag hann, tyvärr, inte klart. Vilket betyder att jag får göra klart det idag. Tur att det inte är så där jätte, jätte jobbigt att tvätta.

Besök:

Idag skulle kanske kusinen kika förbi. Vi får se. Ni andra är också välkomna på kaffe (och avbryta mig i mitt städade ;)! )

Film:
förhoppningsvis avslutar vi kvällen med någon film. Intresserade?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback