sjuklingar

2010-01-25 @ 09:59:59 Permalink att vara mamma Kommentarer (2) Trackbacks ()

Vi har magsjuka. Japp. Trevligt.
Men jag tror att det håller på att gå över nu. Tösan har inte kräkts sen inatt. Hoppas, hoppas.

Däremot håller bobos förkylning på att förvärras. Han är slemmig och snorig. Stackars liten. Fast än så länge verkar han inte så brydd. Antagligen är det mig de plågar mest! Haha.

 

Och till sist: jag känner mig bakis! Och nej jag har inte vart ut, eller druckit, igår. Endå har jag haft huvudvärk, varit stel i koppen, mått illa och svettats sen jag vaknade vid 7...

 

 

Sjuklingar är vi allihopa, allihopa, allihopa. Sjuklingar är vi allihopa


Kommentarer

Postat av: Josse

Blä för magsjuka! Jag vill inte träffa er i veckan, hihi men gärna nästa om ni varit friska ett par dagar ;) jag har kaffe och fika att bjuda på så tycker ni ska komma förbi!

2010-01-25 @ 20:32:55
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Postat av: em..

hoppas ni kryar på er! :)

2010-01-26 @ 13:51:09
URL: http://miinovii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback