Tösan är hos sin mummu

2010-01-03 @ 22:02:47 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag åket vi iväg med tösan till min mamma. Så nu är hon i haparanda. Mest troligt kommer hon vara där i två hela nätter!

Det är bra för då hinner vi städa undan julen ordentligt här hemma.
Julgranen åkte ner för någon dag sedan. Bobo ville nämligen ta sig en närmare titt på granen. Det hela slutade med en väldigt nära titt. Den välte över honom.
Men han klarade sig fint.

 

Egentligen har jag väl inte så mkt mer att säga.
Känner mig glad och lycklig. Känner mig kärleksfull och älskad. Saknar min finaste tösan men jag får väl kramas extra hårt med goben. Jag vet ju att hon har det bra hos sin mummu.

 


mamma och tösan i husvagnen i pullinki, mars 2009


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback