En mysig lördag

2010-07-11 @ 09:12:04 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Gårdagen var riktigt trevlig. På morgonsidan ritade vi med ungarna. Det var första gången Bobo fick visa upp sina konstnärliga tallanger.

 




Sedan bestämde vi oss för en tur till Ica och inhandla middag. Mitt i mataffären bestämde vi oss även för att bjuda över Erik på middag och fotboll.



Efter middagen promenerade vi iväg till Snurran för att killarna skulle kunna inhandla lite energidricka. Passade på att svänga förbi lekparken och sedan blev det en lite kvällspromenad för mig och barnen.



När vi kom hem såg vi att killarna hade bestämt sig för att bära ut min röda bäddsoffa på balkongen. Så kan man ju också göra.
Och det var faktiskt lite mysigt. Även om jag aldrig skulle erkänna det för goben ;)



När barnen lagt sig sprang jag över till Elin och tog mig en öl. Efter ett tag återvände jag hem och goben fick ta över utgången.



Fler bilder finns som vanligt på pix

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback