Kalaset igår

2010-07-18 @ 08:56:20 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår hade vi kalas här hemma. Igen. Det var faktiskt det tredje kalaset på en månad i det här hushållet! Men nu får vi vänta ändå tills februari innan nästa födelsedagsbarn ska firas.
Gårdagen var riktigt fin. Vi hade besök under större delen av dagen. Folk fikade och drack diverse drycker. Tösan hann även med lite magont på grund av allt för stora intag av sötsaker. Födelsedagsbarnet lyckades somna strax innan de första gästerna dök upp och sedan sova han. Och sov. Och sedan sov han lite till. Sömntutna min. Nå ja, han fick öppna sina paket när han vaknade. Eller han och han ... Det var väl snarar tösans om skulle "hjälpa till". Hur som helst så öppnades paketen och Bobo verkade nöjd md allt han fick. Tusen tack för alla presenter!

 

Lillasyster har övernattat här och under dagen dyker väl mor min upp för att hämta hem henne. Få se om de stannar på Lunch/middag.

För egen del ömmar halsen. Jag antar att det är min tur att bli förkyld nu. Resten av familjen har ju gått igenom skiten så …

Goben åker och arbetar imorgon. Själv funderar jag på om jag ska bli kvar i Kalix eller och jag packar ihop allas pick och pack och drar med dit bort. Vi får väl se. Beslutsångest AB. Det är jag det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback