Nästsista dagen

2010-07-15 @ 05:29:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Då var det nästsista dagen på arbetet. Även om jg trivs rätt bra så ska det bli skönt att få stänga dörren till omklädningsrummet för sista gången på fredag. Mest för att jag vill sova. Att stiga upp 05.00 och dessutom stiga upp 2-4 ggr per natt är … slitet. Förhoppningsvis kommer barnen sova lite längre än till 05.00 under nästa vecka. Men det är ju inte helt säkert. Igår höll Bobo mig sällskap och idag är det tösan som har ätit frukost med mig.

Ja det är inte lätt alla gånger. Nu ska jag försöka hälla i mig mitt kaffe, som btw smakar konstigt, och sedan börja göra mig i ordning för avgång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback