Segstartad och funderingar på sommarlovsaktiviteter

2010-07-29 @ 07:05:14 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Den här dagen är helt klart segstartad. Vanligtvis är jag en person som kan klassas som en morgon människa men den här morgonen är ett undantag. Anledningarna till att jag känner mig som en zombie är:

1. Barnen har sovit dåligt. Tösan vaknade två gånger. Bobo har vakat mellan tre och. Efter det hoppades jag på att få sova till 06.30 men icke, tösan vaknade 05.45.

2. Jag tror att jag har dragit på mig en förkylning. Halsen ömmar och jag känner mig lite småsnorig. Hoppas det försvinner all världens väg fortare än fortast!

För övrigt är jag sugen på att komma iväg på någons slags ”sommarlovsaktivitet” med barnen. Har föreslagit Western farm i Boden för goben så kanske beger vi oss dit nästa vecka. Är det någon som varit där?

Eller har ni några andra förslag på vart man skulle kunna fara med en 1-åring och en 3,5-åring?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback