Att få

2010-03-14 @ 09:41:59 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Att få vakna när man vaknar – av sig själv.
Att le när man tänker tillbaka på gårdagen.
Att få sitta och lyssna på perkulatorn i väntan på morgonkaffet i lugn och ro.
Att få dricka morgonkaffet utan att stressa.
Det är en bra början på dagen!

 

Nu är det då morgonkaffet som gäller.
Senare har jag två alternativ. Antingen snör jag nog på mig promenadskorna och går iväg mt strandpromenaden. Måste bara svänga förbi goben och hämta min mp3 spelare. Eller så stannar jag här hemma och städar.
Eller varför inte göra både det ena och det andra? Bara jag hinner plugga matte ikväll. Prov imorgon!

God morgon på er alla!


Kommentarer

Postat av: Malin

Tycker du kan komma hit ;D

2010-03-14 @ 09:50:49
URL: http://uppfylldonskan.blogg.se/

Postat av: Elin

Det lät verkligen som en härlig start på dagen!

2010-03-14 @ 11:38:39
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback