En fin dag

2010-03-09 @ 20:15:34 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag har jag haft en riktigt fin dag.
Jag har spenderat förmiddagen i Haparanda med älskade syster och spenderat pengar! Det måste vi göra om snart igen.

Vi sprang på Ikea, Jala, Max, bolaget och Rusta. Mer än så hann vi tyvärr inte med då jag var tvungen att ta 16.10 bussen hem så jag skulle hinna ta barnen innan gobens innebandy började. Nästa gång ska jag se till att ha mer tid på mig så vi hinner umgås lite mer.

Ett urval av de som fick följa med hem:

 


En lampa som jag tittat på länge

 



 


En hylla till toaletten




Det var länge sedan jag ägde en parfym!


 

 

Foundation och kajal

 


En flaska vitt             Och lite starkere grejer ;)

 

 

 


Kommentarer

Postat av: Emelie

Fina saker hade du handlat, och längst ner; behövliga grejer ;) Jag måste en sväng förbi bolaget själv, är grymt sugen på en flaska rött!

2010-03-10 @ 16:46:05
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback