God morgon gott folk

2010-03-19 @ 07:04:41 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon gott folk.

Igår var det fullt upp från morgon till kväll.
Dagen började med en matematiklektion som jag fick avbryta mitt i allt för att kunna delta i naturkunskapen. Efter naturkunskapen var det mera matte och sedan lite självstudier i Nk.

Hann med en snabbkopp kaffe med Sandra innan det var dags att köra tösan till syster. Hemma hos syster blev vi kvar på en kaffe och sedan fick vi göra lite ärenden åt mammsen och helt plötsligt var klockan ganska mkt innan vi ens kommit hem.

Väl i Kalix så for vi hem till goben. Käkade och såg film. Därefter gick jag hem bara för att ändra mig några timmar senare och återigen gå över till gobe.

Intressant läsning, eller hur?

Nu är det snart Nk som gäller. Önska mig lycka till!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback