God morgon lördag

2010-03-27 @ 07:12:40 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon lördag!
Fast det känns inte som lördag måste jag säga. Goben jobbar och jag måste plugga. Planerar matematikprov på måndag och så har vi ju stencilen som ska vara klar tills dess. Lite nervös över provet. Håller på med det tyngsta kapitlet just nu.

Planen idag:

Räkna ut mitt grundpoäng (gymnasiebetygen ni vet).
Kolla upp lite olika utbildningar.
Räkna klart kapitlet i matematikboken + göra testet.
Bråka lite mer med jonbindningarna och vad de används till.
Iväg till leklandet med barnen, lillasyster och mamma! Vi blir nog där från öppning till stängning om mor min inte har några andra planer ;D
Försöker läsa lite samtidigt som vi busar runt.
Hem och repetera det som inte gick någon vidare på testet.
Läsa igenom Kap 1 i Nk boken.

 

Ja så ser det ut. Nu ska jag fortsätta hälla i mig morgonkaffe och börja räkna på betygen.

 

 

+

 

 

=

Lördag den 27 mars


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback