God morgon!

2010-03-18 @ 06:38:53 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

God morgon.

 

Har just intagit min frukost. Härnäst är det lite kosmetika som gäller och därefter ska jag nog försöka få på mig något i klädväg som inte är skitigt, blött eller sönder. Önska mig lycka till!

Under förmiddagen är det skola som gäller. Med tanke på att de är 25 minus ute så är jag grymt tacksam för att Elin ska hämta upp mig och ge mig skjuts! Tack kära du :)

 

Under eftermiddagen ska vi före underbaraste tösan till hennes underbara gudmor/min syster. Tusen tack för att du tar henne.
Efter det blir det nog mer plugg.

Ikväll ska jag antingen ha mysmiddag och filmkväll med goben eller så blir det en härlig kopp kvällste med någon väninna. Någon frivillig?


Kommentarer

Postat av: Elin

Om du behöver nån att dricka te med kommer jag gärna förbi ikväll! :)

2010-03-18 @ 09:25:55
URL: http://brightvividangel.blogg.se/

Postat av: Malin

Ta mig! Ta mig! Ta mig! Räcker upp handen ivrigt! ;D

2010-03-18 @ 14:59:45
URL: http://uppfylldonskan.blogg.se/

Postat av: Elin

Okey, Malin, den här gången är det din tur! :P

2010-03-18 @ 18:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback