någon som har?

2010-03-09 @ 09:08:23 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Snart, alldeles snart ska jag sätta igång med mina linjära ekvationssystem. Men först ska jag vara lite irriterad över att mitt kaffe smakar bränt och att jag inte äger några glas.

Är det någon som råkas ha lite glas och/eller en termos ni vill bli av med?
Dessutom behöver jag en sophink, en klocka, en duschskrapa, en linjal, gem, en större soffa och ett större köksbord.

Hojta till om ni har tillövers där hemma.

 

Nu ska vi ta tag i matematiken. Grafiska lösningar here i come!

 



Kommentarer

Postat av: Anonym

Glas,en sophink, en klocka, en duschskrapa och termos och sådan saker går ju att inhandla på ikea, är ju billigt där ! är ju ingen ide att köpa sådant begagnat när det är så billigt nytt. Bara ta en tripp till Ikea så har du allt, kommer säker undan under 500 kr på dom små sakerna.

2010-03-09 @ 09:28:44

Postat av: johanna

så ni har flyttat isär?

2010-03-09 @ 17:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback