Böcker att läsa innan man dör

2010-05-24 @ 06:55:22 Permalink film och böcker Kommentarer (2) Trackbacks ()

Jag har kommit över en lista på några böcker man bör läsa innan man dör.
Här kommer listan:
Sven Delblanc - Samuels bok
Charles Dickens
- Pickwickklubben
Jag tackar "parvati" på familjeliv för listan och ursäktar listans design. Ibland är det lite tjorvigt att få till en snigg design i bloggen.

Anser du att det finns några böcker som borde strykas eller lägga till på listan?

Hur ligger ni till? Jag kan ju helt ärligt säga att de inte är så många av dessa böcker jag har öppnat.
Läsandet har fått pausa lite nu med tanke på barnen och pluggandet. Böckerna jag läser för tillfället handlar liksom om matematik och naturkunskap. Men snart är jag klar med kurserna och  då har jag någonting att sysselsätta mig med ett tag framöver!


Funderar på att kolla om biblioteket har "Röde orm" hemma. Någon som läst den?

Kommentarer

Postat av: Jenny

Min sambo började läsa Röde ord, men sen har den bara legat då han kom typ halvvägs.. Han är inte mycket för att läsa.

2010-05-24 @ 07:05:35
URL: http://adriansmamma.blogspot.com

Postat av: Elin

Bibeln Mia?

2010-05-27 @ 08:07:49
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback