God morgon

2010-05-14 @ 10:15:34 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon folket.
Ja ”god morgon” vid 10.00. Här har vi haft sovmorgon. Så otroligt underbart!

Nu sitter jag här med kaffekoppen som vanligt. Snart ska jag fortsätta med Genetik och gentekniken. Avslutade arbetet om Rörelseapparaten och nervsystemet igår. Underbart att ha det bortgjort. Om jag får lite tid över kommer jag skriva lite mer om synen men om inte så duger det nog som det är.
Som ni märker så är det mest plugg för min del.

Ikväll åker goben mot Haparanda/Torneå. Och imorgon börjar han jobba. Själv stannar jag nog hemma med barnen då mamma endå också kommer jobba hela helgen.
Ska försöka plugga på om matspjälkningen, andning, cirkulation och blod så jag kan göra bort det provet på måndag. Dessutom borde jag verkligen, verkligen plugga på matten. Har ju bara nationella kvar! Det borde jag egentligen också göra bort på måndag. Eller på tisdag. Vi får se.
Det kommer nog bli lite tajt med tiden under helgen. När man är själv med barnen brukar man inte få över så många sekunder till pluggandet.


Igår var vi ute på en picknick:






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback