God morgon

2010-05-01 @ 08:59:37 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon!

Sitter hemma hos mammsen. Tyvärr fattas mammsen så jag är själv med barnen medan goben jobbar. Och han jobbar fram till 21 ikväll. Någon som har vägarna förbi. Jag bjuder på kaffe och kanske en kaka (om jag lyckas rota fram en, man vet aldrig vad som gömmer sig i skåpen här i vojkkis)!

 

 

För tillfället väntar jag på att kaffet ska droppa färdigt. Morgonkaffet räckte inte hela vägen. Behöver mera. Speciellt om jag ska förstå det här med ljusets brytning i linser. Japp, har plockat fram Nk boken igen. Nu är jag färdig med förkylningen och det betyder plugg. Dags att läsa igen allt jag missat de här dagarna.
Just nu håller jag på med människokroppen. Och det är sjukt mkt. Nästan för mkt.

 

Nej nu är det väl dags att försöka sluta med undanflykterna och dyka ner i boken igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback