Plugg

2010-05-11 @ 17:06:02 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Sitter och försöker skriva en inlämningsuppgift i ”rörelseapparaturen och nervsystemet” . Det har gått rätt bra fram tills efter middagen. Nu är jag mätt i magen, slut i huvudet och så insåg jag att vissa punkter vi ska skriva om inte tas upp i boken. Vilket betyder att der bara är att bege sig ut i cyberrymden för att leta information. Vilken tur att wikipedia finns!

Annars känner jag mig allmänt stressad. Snart är det dags att vara klar med kurserna. Nationella prover i matematik B väntar i slutet av veckan, eller i början av nästa. Vi får se.
I naturkunskapen har jag en hög inlämningsuppgifter och ett prov. Tur att jag har satsat lite extra och gjort bort saker i förväg, annars hade jag drunknat i uppgifter nu.
Gobens lägenhet borde tömmas och städas ur. I slutet av månaden ska han vara ute ur den.
Dessutom borde jag verkligen ställa mig i bostadskö och börja kika i körkortsboken.  

Nej usch.
Pooooositiviteten gott folk! Det är de som gäller.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback