eftermiddagskaffe?

2010-11-18 @ 07:47:24 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jag sitter här med min morgonkopp och väntar på att jultomtens lärling ska börja. Efter att ha sett de med tösan är det duschen som gäller. När barnen har åkt till förskolan så kommer nog jag och goben bege oss ut för att övningsköra och sedan är det skolans om gäller för mig. Engelska, matematik och biologi. Motivationen är väl inte på topp (men det har varit värre). Jag längtar efter julen och försöker intala mig att det inte kan bli jul förens jag är klar med skolan så de är bara att lägga i en högre växel nu!

Någon som kommer förbi på eftermiddagskaffe/te idag?

 


piik


Kommentarer

Postat av: Tarja

jag kommer bara jag får bylla!=D

2010-11-18 @ 10:21:06
URL: http://virrivirri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback