En liten paus

2010-11-09 @ 17:38:54 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Arbetsdagen gick bra. Jag fick vara på ett nytt ställe idag. Omväxling förnöjer. Problemet är att jag inte fått någon introduktion. Nåja, det handlar inte om hjärnkirurgi. Och om vi ska vara riktigt riktiga så har jag ju sprungit runt det där området en gång för länge sedan.


Efter arbetet, som blev förlängt med 30 min, så var det bara att promenera hem och sätta sig vid skolböckerna. Eller i ärlighetens namn så var det ju datorn jag satte mig vid. Har hunnit läsa igenom några mail från mina lärare (det blir att hålla mailkontakt när man bedriver hemmastudier), kolla igenom min debattartikel (och den håller nog) och nu ska jag börja kolla igenom nyheterna i hopp om något intressant att analysera.

Ja nu är väl min lilla paus över och det är dags att börja leta ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback