God morgon v 45!

2010-11-08 @ 08:03:54 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()


Föregående vecka avslutade vi rätt bra med både lunch- och middagsgäster. Det är alltid lika trevligt att ha över folk.


Lunchgäster :)

Jag måste säga att jag nästan är lite förvånad över att snön ligger kvar. Härligt, härligt. Smälter allt detta blir det slaks from hell!


Ute och åker pulka

Idag är det, lite så där BTW, måndag. Om det nu var någon som hade missat det. Jag har en matematiklektion på eftermiddagen. Problemet med att inte ha så där överdrivet många fasta lektioner är att jag blir lite velig och inte riktigt vet vilket ämne jag fokusera på. Jag börjar hoppa och då får man ingenting gjort!
Men nu på morgonsidan ska jag nog försöka gå igenom debattartikeln en sista gång och sedan påbörja min media analys. Efter den är jag klar med svenska C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback