God morgon

2010-11-11 @ 05:46:14 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Idag ska jag börja 06.30, istället för 06.00. Det känns faktiskt väldigt bra.

Igår hann jag springa till skolan efter arbetet och prata med biologi läraren. Det var välbehövligt. Nu känns inte uppgiften vi fått så där jätte omöjlig. Dessutom sa hon att det inte gjorde någonting att jag varit borta så mkt på senaste (pga sjuka barn och jobbet). Hon kunde vägleda mig och vi kunde hålla mailkontakt. Jag älskar lärare som är så flexibla!
Idag hoppas jag på att hinna få tag på en annan lärare. Media analysen i svenskan är trögstartad. Jag vet inte riktigt hur det är tänkt att den ska vara utformad.

Annars finns det inte så mycket nytt att rapportera. Det finns inte så mycket tid till övers efter arbetet och skola är avklarade. Och då vill jag ju umgås med familjen.
Nåja, det kommer nog bara se ut så här under denna vecka. Sedan återgår allt till det normala igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback