Klart!

2010-11-16 @ 06:02:01 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår fick jag färdiskrivet den sista svenska uppgiften. Jag vet inte vad jag ska säga för att ni ska förstår hur skönt det var! Någonting säger mig att jag eventuellt kan få tillbaka det för komplettering (det är verkligen inte mitt bästa arbete) men de är någonting jag tar då. Nu vill jag bara njuta av att jag är klar med den kursen.
Jag tycker om svenska, de är lätt. Men eftersom slutet närmar sig så är det dags att få bortgjort allt.

Idag är det biologi som gäller. Och jag är trött. Steg nog upp onödigt tidigt men jag har ledat vaken sedan 05.00 och efter en halvtimmes vridanden och vändande kändes det som att det var dags att gå upp.

 


Film och mys igår kväll  
(Finns btw lite nytt på pix igen)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback