Önskelista

2010-11-16 @ 06:47:46 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Eftersom jag vet att vissa personer, jag nämner inte gobens namn ;D, ska iväg och shoppa julklappar på något tag så passar jag på att slänga in min önskelista här

Önskelista:


Ett par riktigt mysiga tofflor
Fina whiskeyglas

Istället för att köpa ett tolvpack så önskar jag mig ett eller två lite finare glas som man kan smala på och önska sig till just julklapp eller vid andra tillfällen.
Tjockstrumpor och söta tunna stumpor
Alkoholhaltiga drycker
– vin, whiskey, likör och allt annat
Det är så skönt att helt spontant bestämma sig för att gå ut en lördagskväll och veta att man har drickbart hemma. Eller att bara ta ett vinglas på tisdagskvällen efter att ungarna har lagt sig. Det är vardagslyx!
Mössa, sjal och vantar
En sådan mössa som goben fick förra året, en sådan sjal jag fick förra året fast kanske i en annan färg och ett par rejäla fingervantar
Böcker
Badolja
Den får gärna ha en svag doft, men inte av vanilj! Helst någonting fräscht som citrus.  
Parfym
Hårsnoddar
Utan en sådan där metallgrej.


Jag får väl lägga till om jag kommer på något mer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback