En vanligt onsdag

2010-10-06 @ 18:08:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag passar på att slänga in några rader här nu när det är lugnt här hemma. Dagen har till större delen bestått av plugg. När jag och barnen kom hem hade jag och tösan en större sammandrabbning som höll på från och till i närmare en timme.  Även under middagen så tösan fick lämna bordet och komma tillbaka efteråt.
Men nu är det som sagt lugnt. Alla är mätta och belåtna efter middagen. Det blir ju lätt lite jobbigt när blodsockernivån är låg, för alla.

Jag har ett prov, eller snarare ett förhör, där det gäller att kunna identifiera mossor, lavar och lite andra växter på fredag. Idag fick jag veta att halva den lista jag studerat inte gäller. Det kändes ju lagom kul. Så ikväll kommer jag försöka nöta in lite nytt.


Såhär brukar de se ut när jag har hemmastudiedagar kring lunchtiden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback