God morgon v 43

2010-10-25 @ 06:17:42 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Idag är jag trött! Barnen har verkligen sovit jätte dåligt den senaste veckan.

Jag funderar på hur denna dag kommer se ut. Jag undrar om jag skulle försöka lämna barnen på förskolan idag. Antagligen kommer jag få hämta hem dem igen, men det kanske är värt ett försök.

Hur som helst så behöver jag plugga. Eftersom barnen vart sjuka under hela förra veckan fick jag skjuta upp nationella i matematiken tills imorgon. Sedan var det någonting i biologin också, men jag vet inte riktigt vad det ör tänkt att jag ska göra. Skulle nog behöva närvara vid en lektion snarast. I svenskan har jag gjort ett litet hopp framåt. Talet är klart, behöver bara öva på framförandet. Krönikan är nog också klar, ska bara läsa igenom den några gånger till för att försäkra mig om att den är ok. Multimediepresentationen är på gång. Jag vet inte hur lång den ska vara men jag är på god väg.
Allt är inte hopplöst. Det är lugnt. Det här fixar jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback