God morgon

2010-10-23 @ 07:53:24 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon!
Det är helg och goben är ledig. Underbart!
Jag hade inte heller haft någonting emot att få vara lite ledig men skola och ledighet hör som bekant inte ihop. Man har alltid någonting, någon uppgift som ska lämna in eller något prov som väntar. Deadlinerna avlöser varandra. Dessutom går det absolut inte ihop när man har vabbbat (=vård av barn) i två veckor!

Så denna dag kommer spenderas som veckans alla kvällar har gjort; framför skolböckerna.
Egentligen ville jag ju åka och hälsa på finaste syster och hennes familj, avlämna presenter och kanske hinna med lite shopping. Tyvärr vet jag inte om det hinns med.
Jag saknar dem. Jag saknar mina vänner. Jag saknar allt. Men det är väl så här det är emellanåt. När alt är klart ser man vilka som står kvar, vilka som faktiskt är värt det!


Kommentarer

Postat av: Elin

Bara du kikar förbi när du behöver en liten paus från böckerna! Det är ju som bekant inte särskilt många minuters gångavstånd mellan våra fina lägenheter ;)

2010-10-23 @ 17:10:42
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback