Höstens jag vill ha

2010-10-05 @ 08:21:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()




Nu när hösten är här på riktigt finns de vissa saker jag känner att jag vill ha:

Frodo dostojevskijS Brott och straff. Under svenska kurserna har jag läst en hel del och jag känner att det där beroende börjar vakna till liv igen!

Ett par riktigt mysiga tofflor. Mina gamla har gått sönder förra vintern. Hur ska jag klara mig?

En riktigt mysig filt att svepa runt sig när man kryper upp i soffan på kvällen för att läsa. Jag vill ha en sådan som mamma har. En brun eller en gräddvit. Jag får nog ta och ringa och höra vart hennes kommer ifrån.

Ljus från partylite. Ja, de är dyra. Men det är värt det. Dels brinner de länge och doften är gudomlig. Den är inte så där skarp som tillexempel Ikeas doftljus är. Den är helt enkelt lagom och ljusen finns i alla möjliga färger, former och storlekar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback