Julen närmar sig

2010-10-29 @ 08:22:58 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Julen närmar sig (JA det gör den faktiskt!) och jag planerar julklappar till nära och kära.
Under julklappsjaktens gång stöter man givetvis på saker man själv önskar sig.
Just nu står detta på önskelistan:
Smaksatt kaffe (<-- länk)

Och lagom till första advent skulle jag vilja ha:
Jul te (<-- länk)
(skrolla ner lite så ser ni vad jag menar)

 

Vad önskar ni er och vad kommer ni köpa till andra? Kom igen, jag behöver tips och idéer!
Dessutom behöver jag nya julgardiner till köket och till barnens rum. Vart hittar jag det?

 


Snart är det dags igen :D


Kommentarer

Postat av: Frida

Jotex har jätte fina julgardiner:)

2010-10-29 @ 09:03:28

Postat av: camilla'

tänkte också tipsa om jotex men ser att du redan blivit tipsad om de!

2010-10-29 @ 13:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback