Mera trött

2010-10-28 @ 06:46:17 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Den här natten var en katastrof. Bobo somnade kring 21. Jag la mig en halvtimme efter det. Då började knösandet. Bobo rullar omkring i sängen och låter. Han tappar nappen. Han fastnar med ben och armar mellan spjällen (trotts ”skydd”). Man får springa upp och ge honom nappen och ta lös honom. När han äntligen somnade vid midnatt var det tösans tur. 3 gånger mellan 00-03 ropade hon efter mjölk. 05 var hon hungrig och ville se på film. 05.30 gav jag upp och steg upp med henne.
Bara en natt var, sen kommer goben hem.

Idag är det redovisning i både svenska och biologi. Biologin blev uppskjuten eftersom jag glömde mina papper hemma. Väldigt bra gjort, jag vet. Dessutom lutar det mot ett nytt läkarbesök. Förhoppningsvis går det att skjuta upp till fredag.

Idag får vi min kusin som middagsgäst. Det ska bli trevligt. Alltid kul och uppskattat med besök. Allt brukar bli lite lättare då. Eftersom vår middagsgäst är allergiker så kommer jag nog fixa ihop lite klyftpotatisar och andra grönsaker med gamla hederliga köttbullar. Det blir nog hur bra som helst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback