Paniken

2010-10-19 @ 19:14:15 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jag känner paniken. Jag kan inte missa så mycket mer skola nu! Men är barnen sjuka så är de… Underbaraste mor min kommer hit imorgon och passar barnen så jag får gå och göra bort provet.

Det är meningen att jag ska göra det nationella i matematiken snart. Men jag har ju knappt hunnit plugga, känns det som. Jag vet inte om jag är redo för det. Jag behöver mer tid framför böckerna!  
Förhoppningsvis har symptomen hunnit avta tills imorgon. Då borde barnen kunna gå till fsk på torsdag vilket betyder att jag inte behöver ställa in tandutdragningseländet. Och då hinner jag vara på skolan några timmar.
Snälla, snälla, snälla… Inga fler sjukor, inga fler oroliga magar. Ok?

 

 


Så känner jag mig mer eller mindre nu.

Dessutom vill jag att det ska komma ut ett nytt Futurama snart!


Kommentarer

Postat av: camilla'

jag hade jättegärna hjälpt till ifall inte min tös var så liten! nu vill vi helst undvika sjukdom... hoppas de kryar på sig! <3

2010-10-19 @ 20:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback