Prov

2010-10-01 @ 06:59:47 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag väntar det sista, skriftliga, nationella provet i engelskan. Jag kan helt ärligt säga att jag inte är speciellt nervös, även om detta är mitt svagaste område.
Jag har pluggat hårt inför detta och därför borde jag kunna det. Även om jag misslyckas så blir det inte bättre genom att stressa fram ett magsår dagarna innan! Dessutom är det få människor som presterar bättre när de är sjukt stressade. Observera att jag skiljer på ”sjukt stressade” och ”motiverande deadline”.

Nu blir det ett kort inlägg igen. Det börjar bli dags att klä på hela bunten nu.
Önska mig lycka till!


Kommentarer

Postat av: Malin

Lycka till på provet :)

2010-10-01 @ 07:59:25
URL: http://uppfylldonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback