sjukling

2010-10-11 @ 07:35:06 Permalink dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag är jag hemma med min lilla sjukling. Tösan har haft väldigt hög feber hela gårdagen. Dessutom kräktes hon en gång. Idag vet jag inte riktigt hur hon mår då hon fortfarande ligger och sover. Det gör Bobo också så jag har fått en lugn och skön start på morgonen.

Jag har egentligen ingenting emot att stanna hemma med mina småtroll när de behöver mig. Men proven i ekologi och systematik (biologin) och nationella i matematik närmar sig med stormsteg. Och det kommer inte bli mycket gjort när småtrollen är vakna, det är då ett som är säkert.
För att lösa det så kommer goben att komma hem varje eftermiddag medan barnen är hemma från fsk. Då kan jag plugga på eftermiddagarna och kvällarna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback