Söndag ...

2010-10-03 @ 09:01:13 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Host, host. Och aj.
Nej det är väl inte riktigt så illa men om det inte vänder snart så är det halvägs dit.

Söndag idag och det känns lite tråkigt. Imorgon ska Goben till arbetet och det betyder att han återigen kommer vara borta ett tag. Som tur är så har jag ju skolarbetet som sysselsätter mig på dagarna och småtrollen ser till så man inte får allt för många sekunder att fundera på under eftermiddagen/kvällen! Hoppas alla förstår att det är skrivet med ”glimten i ögat”.

Idag hoppas jag på att jag och goben ska kunna ha premiärövningskörningsturen. Där fick ni er ett långt ord.
Nej om vi nu ska hinna med det är det väl bara att slänga i sig en till kaffe kopp, hoppa i duschen och försöka bli människa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback