Trött

2010-10-27 @ 06:22:11 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag är jag trött. Barnen har vaknat fem gånger inatt mellan 12-05. Det är alltid lika kul. Hoppas verkligen det här bara är en period och att det går över. Nu. Helst igår.

Igår var vi över till Elin en lite sväng och fikade rulltårta efter middagen. Tösan var väldigt fascinerad av Julles fiskar och ville ha egna. Men det vill inte jag och här i hushållet är det mamma som bestämmer! ;D Ibland känns det lite tomt utan husdjur. Men samtidigt är det faktiskt rätt skönt. Inget ansvar, ingen låda/akvarium/bur/päls att rengöra, inget ”snälla kan du vakta X medan vi är borta över helgen”. Nej vi blir nog utan djur ett tag till.  
Hur som helst så var det trevligt att komma ut ur lägenheten. Vi har ju suttit isolerade här i två veckor medan barnen vart sjuka. Kanske borde försöka ta mig någonstans under den här eftermiddagen också. Kan inte alla bara flytta till näsbyn? De blir lite lättare för mig som är utan körkort.


Kommentarer

Postat av: Jenny

Men var har ni fina Ådi kissen!?

2010-10-27 @ 07:51:35
URL: http://adriansmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback