V 40

2010-10-04 @ 06:13:53 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag får vi säga: God morgon vecka 40! Det känns helt sjukt, tiden bara springer iväg.
Idag har vi, och jag tror verkligen det är väldigt få som har missat det, återigen en ny måndag. Och som de senaste måndagarna så kommer jag ha hemmastudier. Kanske får jag sällskap av en annan en annan matematik elev kring lunch. Det skulle inte vara helt fel.

Planerna för den här veckan är:
Plugga inför provet på fredag.
Hoppas på att få slutbetygen i Sv och Eng.

Sedan är det nog inte allt för mycket mer, förutom de där obligatoriska städsysslorna, pluggandet och allt annat man endå gör varje vecka.

Nu ska jag sörpla vidare på kaffet och klicka mig ut i den stora cyberrymden.


Kommentarer

Postat av: Malin

Kom förbi här om du har tråkigt ;)

2010-10-04 @ 10:07:50
URL: http://uppfylldonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback