God morgon

2010-09-30 @ 06:13:30 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu har mitt morgonkaffe droppat färdigt och jag kan äntligen sätta mig ner med en kopp.

Trodde jag ja. Direkt efter att jag avslutat ovanstående mening så kom tösan på att hon ville ha frukost nu. Så hela bunten satte sig runt bordet för att äta. Nu ser hon på ”macka packa”.
Två sek efter föregående mening bestämmer sig tösan för att vara upptagen med att se på macka pack fån mammas famn och Bob ramlar ned från ett låtande leksaksåbäke. Det är helt enkelt inte meningen att jag ska skriva nu på morgonen!

 

Ps. vi befinner oss hemma hos mamma nu fram tills fredag morgon. Då ska jag skriva prov och sedan åker vi nog tillbaka igen. Skönt att vara ute på landet :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback