God morgon v 38!

2010-09-20 @ 06:07:58 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Bobo har sovit väldigt dåligt under en flera nätter nu. Det börjar tära på en, även om goben har varit hemma och tagit hand om honom på nätterna nu under helgen. Tur att det är ganska lugnt på skolan för tillfället. Jag har helt ärligt kämpat stenhårt och fått bortgjort 300 poäng (eng A, sv A och B) sedan den 23 augusti. Eller ja, sista uppgiften i svenskan kommer bli inlämnad i slutet av den här veckan och nationella i engelskan kommer hållas nu den 24 och den 1 okt.
Hur som helst så förtjänar jag att dra ner på tempot en smula.

Dagen ser ut som så att småtrollen ska iväg till förskolan. Själv kommer jag studera hemma då jag bland annat hade tänkt kika lite på min analys och då behöver jag tillgång till högtalare.
Nej om man skulle börja klä på sig och göra klart lite här hemma?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback