God morgon världen!

2010-09-19 @ 07:15:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Här sitter jag och när något otålig på att mitt kära morgonkaffe ska bli färdigt. På något tag börjar det väl bli dags att duka fram frukosten till mina kära småtroll. Och till mig själv då förstås. Goben får sovmorgon då stackarn har fått springa uppe med barnen i två nätter.

Senare idag är det kalas som gäller. Det är kära far och kära lillasyster som fyller år. Ja de fyller år på samma dag. Men före det är jag faktiskt sugen på att hälsa på Sandra med familj. Få se om de har tid.

Det blev ett bajsblöjebyte innan jag kunde avsluta den här texten. Nu hinner jag nog inte skriva så mkt mer. Dags att plocka fram frukosten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback