God morgon

2010-09-29 @ 06:10:14 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Här sitter jag och sörplar på en kopp kaffe. Snart är det dags att börja bråka med kläder, smink och frukost. Sedan blir det lite mera surf (=läsa nobeltal på internet) innan det är dags att väcka barnen och föra iväg dem till fsk.

Jag fösöker planera upp dagen, men det går inte så bra. Jag har inga lektioner på för middagen men det betyder ju inte att jag inte kommer plugga. Matematiken behöver uppmärksamhet men jag vet inte om jag orkar med det från morgon till lunch. Nåja, det spelar väl egentligen ingen roll. Efter matematiken så finns ju endå retoriken. Ja just det, sedan måste jag ju rita en fin bild till min presentation av granarnas fortplantning!
Det är lugnt. Dagen kommer flyta på utan problem.


Kommentarer

Postat av: Malin

Jag brukar räkna med att du är 2st ip-adresser :)

Men jag har gett till 8st och igår var det 11st inne.. :/ Så det är nån som gett det vidare. Men så länge inte dom jag döljer den för läser så är jag nöjd :D

2010-09-29 @ 12:34:32
URL: http://uppfylldonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback