hemmastudier och tandläkarbesök

2010-09-21 @ 06:25:30 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

I natt har jag faktiskt fått sova helt ok. Bobo har bara vaknat ett par gånger och tösan har mer eller mindre sovit hela natten. Hon vaknade en gång innan jag själv somnat så det räknas inte!

Idag blir det hemmastudier efter att jag lämnat av barnen på förskolan. Det ska, förhoppningsvis, komma hit någon och fixa med internet och denna person måste bli insläppt.
Kring tvåtiden ska Bobo till tandläkaren. Det känns fruktansvärt onödigt. Har för mig att frösta besöket ser ut ungefär så här: ”Hej. Kom ihåg att borsta tänderna på barnen direkt de börjar sticka ut. Hur många tänder har h*n? Ett, två, tre … Hej då”.
Nåja, får väl se det som dagens promenad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback