Lite sömn

2010-09-17 @ 06:23:08 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Efter ungefär 5 timmars sammanlagd sömn är det dag att möta en ny dag. Men vad gör väl det? Det är ju inte så att jag är fruktansvärt beroende av min sömn och knappt fungerar utan … Ehem.
Inatt har jag haft en lite Bobo som inte velat sova. Det är andra natten i rad. Han gnyr och gnäller men vill inte ha välling. Alltså misstänker jag värk av något slag.
Nu är han både pigg och glad vilket är skönt. Tidigare var jag lite orolig för att han höll på att bli sjuk och det hade inte riktigt passat just nu. Jag ska redovisa en grej på skolan nu på förmiddagen och är barnen sjuka ja då är det bara att stanna hemma. Kan ju inte gärna ringa hem goben från Torneå. Eller visst kan jag väl det men … Förhoppningsvis håller de sig friska och krya tills jag har fått bortgjort redovisningen. Sedan kan jag gå hem med dem om det behövs.

Planen idag är alltså redovisningen, matematik och förhoppningsvis får jag en ny uppgift i svenskan.
Goben kommer hem idag, vilket är otroligt underbart. Ska föreslå en kopp kvällskaffe hos ex grannen med familj om han inte är för trött efter arbetsveckan. Efter att ungarna har somnat blir det mest troligt film i soffan.  Bra plan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback