Nya kurser

2010-09-24 @ 06:42:23 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Den där omotiverade känslan som jag burit omkring på under den senaste veckan börjar nog släppa nu. En anledning är nog att goben har hittat hem varje dag den här veckan.  Sedan gladde det mig väldigt över att jag nu ska få börja läsa biologi. Läraren svarade äntligen på mitt mail och det hålls en lektion idag. Lektionerna är på furuheds och jag kommer läsa tillsammans med gymnasieeleverna! Jag kommer in lite sent men det får jag lösa genom hemuppgifter på det jag har missat. Och dessutom ska jag nog satsa på Svenska C. Det är ju bara en 50 p kurs med 6 uppgifter.  Man ska: Hålla ett 5-10 min långt tal, skriva en krönika, göra en multimedia presentation om sig själv, skriva en debattartikel, utföra en mediegranskning, skriva ett personligt brev i en arbetsansöka. Det känns inte allt för svårt. Det blir nog skitbra!

Idag är det två nationella i engelskan som gäller. Och jag kan helt ärligt säga att jag känner mig ganska lugn. Det enda som oroar mig är att jag inte ska hinna klart tills efter lunch för det är då Bi lektionen är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback