Tandläkaren väntar ...

2010-09-27 @ 06:48:14 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag ska jag och dra ut en tand. Det känns väldigt jobbigt och jag är väldigt nervös.

För att övergå till lite roligare nyheter så har jag fått mig en ny stationär dator. Just det: fått. Med en liten plattskärm och allt. Nu behöver jag bara få mig ett eget tangentbord och en mus.

Nej nu är det dags att göra sig i ordning så Bobo kommer iväg till förskola. Tösan är hos mormor och själv kommer jag plugga på här hemma i väntan på tandläkarbesöket.

 

 


Kommentarer

Postat av: camilla'

jag tror att vi kan ha ett extra par av bägge för mikkis köpte för ett tag sen nya åt min stationära dator och då borde ju mina gamla finnas någonstans... kan höra med honom när han kommer hem om det intresserar?

2010-09-29 @ 13:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback